03 januari, 2009

Lördag

Vi sov länge idag, både Jenny o jag. Men vi hann säga hej då till Anders, som nu e på väg hem. Får se om dom kommer träffas igen... biljetterna e tyvärr inte så billiga... ca 700 kr enkel resa.

Jenny e på gott humör... springer runt o sjunger.. pysslar med smådjuren. Det ska hon ha beröm för... hon e jätteduktig på att ta hand om sina hamstrar o hon kommer säkert ta hand om vår lilla råtta lika bra.

I natt ska Jessica passa Jenny... det bestämde dom igår. Jenny frågade om hon fick sova hos Jessica.. o jag var inte sen att säga ja, haha. Dom ska ha en myskväll... spela spel, sjunga o titta på Körslaget. Och så ska Jenny få sova hos Jessica i sängen... skavföttes :) Och jag tänkte ta tillfället i akt att se till att dom lagar en RIKTIG middag.. utan min hjälp. Inte bara steker upp korv o gör pulvermos, utan kanske gör egna köttbullar, skalar potatis. Eller gör köttfärslimpa. Dvs nåt som kräver lite mer kunskap :)

Nu ska Jenny o jag spela Lips :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Var bor Anders någonstans? Är det tåg han åker som är så dyrt?

Vicki

Vicki sa...

Har gett dig en utmaning i min blogg.

Lycka till, Vicki