09 januari, 2009

Fredag

Denna korta arbetsvecka har känns väldigt lång. I går o idag har jag lekt "teamleader" *s* Jag skulle se till att jag o 4 andra gjorde det som skulle göras. Tror vi lyckades rätt hyfsat. Kan iaf konstatera att jag kört många Suzuki dessa dagar...

Nu funkar det att ladda upp bilder, så här kommer bilderna jag skulle visat i förrgår, från när vi byggde ihop Jans bokhylla :)
Denna bilden är även "dagens bild 090107".
Någon bild för idag blir det inte... e alldeles för trött för att ens tänka på fotografering o ska snart till att sova.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Här är en "365:a" till. Jag har länkat till dig från mig - hoppas det är ok!? Du får ju förstås gärna göra detsamma, om du har lust! :)
.:Sabina:.

Jess sa...

Och här är en till ;-) Har också tagit mig friheten att länka till dig så du får jättegärna länka tillbaks om du vill: http://barajess365.blogspot.com
Mvh/Jessica

Vicki sa...

Suzuki det är en bra bil:-)

Ingen dagensfoto idag??

Vicki

Anonym sa...

En 365:a till, ville bara säga hej :-).

Kram Maria