15 januari, 2009

Torsdag

Skulle gå upp o ta en kopp kaffe med Jan i morse, men när kaffet var klart, så hade jag somnat om. Gick sen upp o gjorde nytt när Jenny skulle till skolan. När hon hade gått o jag vinkat från balkongen, så satt jag vid datorn en stund o sen kröp jag ner i sängen igen. Vaknade igen lagom tills hon slutade. Och ändå e jag så trött nu...

När Jan kommit hem så körde vi o hämtade min bil... o den har aldrig gått så dåligt. Den hackar, hostar o hoppar så fort jag kommer upp i 30 o växlar upp till 3:an :( Så jag har ställt den hemma hos mamma, så får Lasse kolla på den i morgon o jag får ringa Pontus lärare o kolla av vad dom gjort. Men enl. Pontus så har dom bara bytat olja o kollat spolarvätska o sånt.. inga ingrepp.

Dagens bild 090115 e tagen från Jans balkong. Ser ni havet långt där borta i horisonten? Precis ovanför hustaken...
Nu ska jag snart ta en Alvedon o gå o lägga mig. Fått ont i halsen o e helt färdig.

1 kommentar:

Vicki sa...

Du har en award att hämta på min blogg.

Vicki