13 januari, 2009

Sjuk

I går var jag hemma med Jenny, hon var snuvig o hade sovit dåligt på natten. Och eftersom dom skulle ha utedag, så tyckte jag det var bättre om hon var hemma o inte bättrade på förkylningen.
I dag har hon varit i skolan igen, men nu e jag sjuk. Vaknade med huvudvärk o feber. När jag böjer på huvudet så snurrar allt, så jag har mest legat i sängen idag. I morgon har jag tid hos företagsläkaren i Malmö.

I söndags fyllde mamma 65 år o hade öppet hus, o givetvis var vi där o grattade =)

Mormor/farmor med en del av sina barnbarn.
Mormor/farmor med två av sina barn o en del av barnbarnen. Detta får även bli Dagens bild 090111.

Jag fick inte tagit nån bild igår, men ska försöka ta en ikväll o lägga in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att samla så många på samma foto, värdefullt minne för framtiden!

Vicki sa...

Har du blivit sjuk din stackare? Då ska du väl inte jobba i morgon heller?

Är det Pontus som sitter längst ut på soffan?

Tina är inte nere och hälsar på?

Vicki