06 januari, 2009

Almanacka + dagens foto

Här kommer de utlovade bilderna på min nya almanacka. Jag e jättenöjd med den =)
Jag hittade även en utmaning på nätet om att ta ett foto om dagen o lägga in i sin blogg. Eftersom jag älskar att ta foton, så hakade jag givetvis på. Dock har jag inte tagit nåt foto den 4/1 o kommer säkert missa några dagar under året, men jag ska göra mitt bästa. Jag kommer inte heller ta o lägga in perfekta foton, utan det blir foton jag tycker om. Säkerligen väldigt många på katterna, haha. Här vid sidan om kommer jag länka till andra Dagens Bild-bloggar o vill du vara med.. bara lägg en kommentar hos mig o länka till mig, så länkar jag tillbaka.

Jag kallas Mamsi på jobbet. Jan kallas Papsi, så givetvis står det så på hans :)
Första inlagan är förtryckt kontaktinformation, ifall man skulle bli av med den.
Uppslagen e bra. Man fick själv välja hur dom skulle se ut, med färger o sånt. Jag har valt att man kan fylla i dagens väder, humör, osv + info om dagis/skola.. dvs om det ska vara några utflykter o sånt. Likaså att han en liten ruta om träning. Kanske kan det sporra mig lite extra till att träna :) Denna bilden har jag även valt ut som Dagens Bild 090105. Resterande bilder kommer här nedan.
Dagens Bild 090103
Ett försök till att fota mig när jag har lagt i lite färg i håret.

Dagens Bild 090102
Jenny o vår lilla råtta Simon/Råttis

Dagens bild 090101
Jenny o hennes tomtebloss. Bilden e lite suddig o grynig, men hon var så lycklig över att få hålla dom.
Nu drar jag mig mot kudden.. i min, av Jenny, nybäddade säng :)

4 kommentarer:

Vicki sa...

Har ni fått almenackorna i julklapp från jobb?

Vicki

Vicki sa...

Så många nya bloggar du har på din sida!!!

Kommer det ett nytt foto från dig på denna bloggen varje dag?

Vicki

Anonym sa...

Var har du beställt almanackan? Den var ju jättefräck!

Lenalandis sa...

Fina bilder! Jag har lagt till dig i min länklista om du vill lägga till min i din!
MVH
Lenalandis