18 januari, 2009

Söndag

Vi har varit några timmar hos Jan i dag. Jenny tog ett långt bad o vi fikade tillsammans. Sen blev det en tur till Maxi för att fylla på kylen lite.
Nu har vi ätit middag... Lasangette med vitlöksbröd. Mumsigt :)
Nu har jag putsat fönster o Jenny fick för sig att hon skulle ta en dusch.. så nu e hon renare än renast, haha. Nu ska hon snart i säng, hon var trött redan innan.
Jag har tänt upp lite värmeljus i fönsterna o ska snart ta itu med lite tvätt.

Nåt foto har jag inte att lägga upp här.. inte haft kameran framme alls idag.
Katterna e kvar hos Jan, ska hämta dem i morgon, när vi först städat för smådjuren. Går mkt enklare om jag inte har katterna springandes runt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om mina barn hade badat eller duschat frivilligt... Nu är det nästan bråk när de ska bada (speciellt lillungen)... KRam kram från Anneli