20 januari, 2009

Tisdag

Japp.. då var ytterligare en arbetsdag avklarad :) Haft ok jobb idag, mest letat efter bilar.. o hittat alla :)
Jenny följde med en kompis hem efter skolan o när jag sen hämtade henne, så såg hon hängig ut. Frågade om hon var trött, men det var hon inte. Hon var gnällig när vi skulle äta o ville mest bara dricka. Kände på hennes panna o hon hade feber. Så i morgon blir det till att vabba. Jenny protesterade inte ens...

Lovade ju lägga in en bild på buren.. o här e den. Tyvärr har vi just nu ingenstans att ställa den förutom på Pontus rum.. så där står den. Jenny e lite sur - det e ju hennes hamstrar, så vi får väl se vad vi kan åstadkomma. Tror jag ska flytta tavlan ovanför mitt skrivbord o slänga upp några hyllor där. Hade först tänkt ha mitt pyssel där, men nog tusan ska jag kunna klämma in en hamsterbur oxå.
Råttan har för tillfället flyttat in på Jessicas rum.. katterna gjorde visst ett försök att välta ner den. Konstigt nog så verkar Jessica tycka det e ok att ha honom där o så han får kanske stanna där. Jessica e annars inte den som e så glad för djur... o absolut inte råttor *s*
Dagens bild 090120 föreställer när Tarzan "nattar" Jenny. Vad hon inte vet e att han låg snällt kvar hos henne tills hon hade somnat.. sen kom han ut till mig. Nu har han krupit in till Tusse o sover gott.
Nu ska jag snart ta o göra mig i ordning för natten. Var förresten o köpte en ny vinterjacka till Jenny idag... den förra hade gått sönder i både foder o dragkedja. Och just nu har Maxi rea på nästan alla kläder, så jackan kostade bara 99 kr :) Köpte lite för stor, så kan hon förhoppningsvis ha den nästa vinter oxå. Hon avskyr sin overall, så jag funderar allvarligt på att köpa termobyxor oxå.

Inga kommentarer: