05 januari, 2009

Mitt i natten

Sitter här mitt i natten o kan inte somna. Ok.. jag har inte försökt, men jag inte det minsta trött. Och som förra natten.. när jag bara låg o vred på mig.. inget jag känner för i natt. Men jag ska snart göra ett försök att sova ändå.
Både Jenny o Lizette hade svårt att komma till ro. Trots att Jenny självmant gick o la sig fast jag inte sagt nåt. Men sen blev hon pigg o fick upp Lizette i varv så dom blev ovänner. Till slut bestämde Jenny sig för att läsa en godnattsaga för sig själv o efter ca 30 min somnade hon.. o strax därpå även Lizette.

Jag har nu suttit o spelat lite + laddat upp lite foton från jobbet på Facebook, men ska som sagt, snart försöka sova.
Senare i dag ska jag få upp en hylla på Jennys rum, plantera om nån blomma o sen hjälpa Jan med att sätta upp hyllan innan det blir mörkt. Vet inte om Lizette sover här en natt till eller åker hem.. beror nog på om dom blir mer ovänner eller om det lugnar sig.

Jag köpte några innerkuddar på Ikea, så nu ska jag leta reda på nån med symaskin, som kan hjälpa mig att sy kuddfodral, när jag köpt tyg. Ska ha tag på nåt tyg i orange, för jag har en orange filt som jag ska ha på sängen. Har massor av idéer för att piffa upp här, men vet inte om allt går att genomföra. Önskar jag bott i nåt större.... wow, vad jag kunde fått till det då =)

Natti natt från mig.

1 kommentar:

Vicki sa...

Har ni fått undan på jobb så där inte är något att göra nu?

Ska Jan se hockeyn i natt?

Vicki