07 januari, 2009

Tisdag + dagens foto

I dag gick vi upp i hyfsad tid :) Efter frukost kom Jan o hämtade oss o så körde vi till Jysk (igen). Jan hade frågat mig igår om det var nåt jag ville ha, så skulle han köpa det åt mig. Givetvis fick jag hjärnsläpp... kom inte på en enda sak. Men sen när han köpt sitt nya täcke o lakan, så blev jag oxå sugen på det :) När vi kom dit i dag, så var givetvis de billiga lakanen slut (det jag skulle ha kostade 100 kr o sen täcket 200 kr). Så vi körde in till Jysk på Svågertorp i stället, men även där var dom slut. Så i stället fick jag ett lakan som kostade 399 kr :) Och så täcket o ett underlakan. *puss o tack, älskling*
Ska tvätta upp det i morgon o bädda fint :)

Nu har vi fått satt upp Jans hylla, blev jättebra. Hyllan består av en frostad glasskiva.

Fint, va?
Dagens bild 090106
Tikis gillar iaf nya täcket o lakanen hemma hos Jan. Ska bli spännande när man får testa o samsas om ett täcke. Även om jag e rätt van vid det... antingen brukar jag dela med Jan eller med Jenny.
I morgon e det dags att börja jobba igen... o jag ljuger om jag säger att jag längtar, haha. Men, men... har inte mycket att välja på.

4 kommentarer:

snöstjärna sa...

Ska lägga in din länk med =) Men jag heter sNöstjärna ;)))

Monkan sa...

Jag länkar till dig med.
Härliga foton.

Monica

Pernilla sa...

Hej, har dig länkad och har gjort en ny länk till mitt projekt, adressen dit är:
http://dagfordag-pernillatycker.blogspot.com/

/Pernilla

Vicki sa...

Hej Christel!!

Jag hade fått en komentar av dig i min blogg ang almenackan. Var man kunde beställa den.

Fast det var inte jag som undrade. Gör ju inget att jag fick reda på det men det är någon annan som har frågat dig så du vet.

Gick det bra på jobb idag?

Jag börjar i morogn!!

Ha det bra,Vicki