02 januari, 2009

Fredag

Jag var visst lite trött i morse.. Jan o Jenny var uppe ett bra tag före mig. Så dom körde o en sväng medans jag drack mitt kaffe o mornade mig :) När dom kom tillbaka, så käkade vi lite... tittade på filmen från Smögen o sen körde vi en sväng till Malmö.
Jan skulle kolla på en ny klösmöbel till katterna, för den gamle e väldigt ostabil o välter lätt. Så vi körde till zooaffären på Lorensborg o efter mycket om o men så fick Jan köpt det han skulle. Och den blev väldigt poppis hos katterna :)


Jenny o jag fick oxå köpt en sak.. som jag redan funderade på i somras, men inte hittade då, så då blev det hamstrar i stället. Nu hade vi en tom bur hemma, så får jag presentera...
- Simon-
Han e en 7 veckor gammal ökenråtta.
Jag blev lite sugen på att skaffa råtta i somras, när vi varit hemma hos Micke o Carina o sett deras söta råttor.
Jenny fick bestämma vad han skulle heta.

Nu sitter ungarna o sjunger... o jag ska ta o tvätta lite. Blir nog en tidig säng för min del... har huvudvärk.

Inga kommentarer: