19 december, 2008

Fredag

och det har varit en helt ok dag på jobbet... men det brukar ju fredagar vara.
När jag kom hem, så hade jag fått ett paket med posten, innehållandes två armband o en väska :) Jaja.. jag hade beställt det själv - till mig själv.
På varje armband hängde ett foto...
På det ena foto var en bild på Jenny...
På det andra fotot var det en bild på Jan o Jenny från i somras...
På väskan byter man ut dessa "foton" mot egna... tycker den e jättetuff :) Ska kolla i morgon vilka foton jag vill ha.
Vi e hos Jan i natt. Jenny sover så sött i sängen o jag ska väl snart göra detsamma. Pontus ska sova hos Morgan i natt o Jessica skulle bara titta på tv o njuta av tystnaden. Inte ens katterna e hemma *s*
I morgon ska Jenny ringa till Jans mamma o tacka ja till inbjudan till julafton. Hon har bestämt att hon ska göra det själv...
Lillejulafton e vi bjudna till mamma på middag, ska bli gott :)
Jenny har varit lite bråkig o ledsen i kväll, men det gick över sen. Hon blir sur för allt... i kväll var det för att maten kallnade när hon sprang runt o gjorde allt annat än hon skulle göra, dvs äta.
I morgon ska vi gå en runda i stan o sen ska vi sätta oss o göra (sena) julkort, skriva adresser o posta dom.

Inga kommentarer: