28 december, 2008

Söndag

lär det visst vara idag.. man blir ju rent vilse på veckodagarna nu.
Jag e med om nåt ovanligt just nu... jag e ensam hemma.. hemma! Pontus e hos sin flickvän o Jessica tog Jenny med sig när hon åkte in för att möta Anders på Centralen. Ev stannar Jenny hemma hos Jessica i morgon, så hon får sova ut. Om hon nu skulle behöva det.. hon sov över 13 timmar i natt.. sov till kl 12 idag, tror aldrig det har hänt förut. Om hon e hemma i morgon, så ska hon sortera bland sina grejor. Hon har en massa leksaker hon inte leker med längre. En del kan vi kanske skänka till Erikshjälpen o resten e bara till att kasta. Det e bara böcker o Bratz som gäller för hennes del, så det e det enda hon behöver ha på sitt rum. Ska bli skönt att bli av med allt det andra. Fast ritbordet hon fick av Jan i julklapp gillar hon ju, då det får hon ha kvar :)

Jag var o shoppade lite på Gina Tricot idag. Fick tag på en kofta för 50 kr + två klänningar. Sen köpte jag strumpbyxor på Maxi. Blev helnöjd, så i morgon är det förhoppningsvis e mindre rörigt på GT, så ska jag se om dom har fler koftor. Sen skulle gärna vilja ha ett par svarta, höga stövlar till... har bara ett par o det hade varit kul att variera sig.

Almedina smsade innan o sa att hon e sjuk, så jag blir ensam i morgon, eftersom Agga har semester. Men fixar jag ändå :)

Inga kommentarer: