20 december, 2008

Lördag

I dag har vi varit en sväng på Ikea. Jan skulle handla lite värmeljus :) Jag handlade nåt lite oxå, men mest gick jag runt o tittade. Jag älskar Ikea =) =)
Jenny var i lekhuset under tiden, så det gick rätt snabbt att handla.

Nu ligger hon i sängen o läser en bok. Det e det bästa hon vet... leksaker e inget för henne.
Jag småstädar lite.... bl a har jag testat högtrycken på toa.. men får inte riktigt kläm på hur den fungerar :-/ Får väl be Jan lära mig... han har nog mer koll på det än vad jag har.

Nästa vecka har jag semester, så jag hoppas att det blir ok väder för att putsa fönster. Jessica o Emily ska få hjälpas åt att putsa två fönster, då det e dom som skrivit på dom.

I kväll blir en slappekväll... e på slappehumör :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Trevligt när man blir bortbjuden på midda. Vi har varit hos mamma på midda idag :-)

Ska din brossa också dit på lillejulafton?

Är Jessika inte tillsammans med sin kille längre?

Vicki