13 december, 2008

Slappelördag =)

Så ovanligt att vara barnfri. Sov länge.. slappade vid tv o dator. Fortfarande mätt efter julbordet, så nån frukost har det inte blivit. Och med tanke på vad klockan e, så lika bra att vänta tills middan.
Jan o jag har varit i väg o handlat lite o sen har det varit tvättstugan som gällt. Sen har jag själv tagit en sväng på Maxi o blir en snabb sväng på CityGross sen oxå.

Håller på o försöker övertala Jan till att vi ska åka upp till Tina några dagar under vår julledighet. Iaf två nätter vill jag vara där, saknar henne så enormt. Allra helst skulle jag velat fira jul där, men det e inte så stor chans att det blir det. Måste ha nån som tar hand om katterna o julafton har de stora ungarna bestämt att dom ska vara hos Lizette. Och Jenny vill fira jul hos Jans mamma.

Får se om jag lägger upp några bilder från julbordet här. Hade inte kameran med, men just nu finns det en hel del bilder på Facebook, som andra har lagt upp.

1 kommentar:

Vicki sa...

Ska Jessika och Pontus fira julafton hos Lizettes pappa? Firar han själv med barnen eller han har också en ny tjej?

Vicki