25 december, 2008

Då har tomten lämnat paketer

Först mötte vi Claes, Nine o barnen o bytte paketer med dom.
Sen åt mig massor av god mat innan det var dags för Kalle Anka, men Jenny var för uppspelt, vi avbröt tv-tittandet o tog julklappsutdelningen i stället :)


Jenny fick vara stand-in för tomten, som tyvärr inte hade tid att komma...

Hon tyckte det var spännande med alla paketer o nästan slet upp dom.

Utan att ljuga speciellt mycket.. så slet vi andra en del i våra oxå =)

Alla gladast blev Jenny för en Bratz jag köpt, som hon kan färga håret på + ljusbordet hon fick av Jan. Nu kan hon kalkylera det mesta hon vill. Vi har testat den redan :)
Nu e vi hemma hos Jan.... Jenny sover o jag leker med min nya ip-telefon.. som jag kan ringa via datorn med... om jag nu vetat hur det funkar...
Utöver telefonen, så fick jag ett gäng pinnan med lampor på (läs går dagens blogg), en silkesmorgonrock av Jans mamma o två halsband av Jan o Jenny.
Till Jan hade Jenny köpt 2 olika böcker om matlagning (han älskar laga mat!), en bok om kattens språk, tre par kalsingar, varav två e fulla av spindlar som lyser i mörkret.
Nej.. läggdags nu.
Kram

Inga kommentarer: