11 december, 2008

Luciafest

I kväll var det luciafest på Jennys skola. Jenny hade blivit utvald till att vara med o hälsa alla föräldrar o släkt välkomna, vilket hon tyckte var spännande, men jobbigt att prata inför så många. Hon hade fått en lapp där det stod vad hon skulle säga o det fixade hon perfekt =)

Jan, Jessica o Emily var oxå med. Vi hade egen fika med o efter lussetåget, så satt vi i matsalen o fikade. Trevligt! Jessica skötte kameran o lyckades fånga Emily på en av bilderna =)

Efteråt körde vi på Maxi o Jenny var glad att det var Anna som var i Minihuset, henne gillar hon skarpt.
Körde sen hem o lämnade av barnen o sen gick jag med Jan upp några minuter o kunde sitta ner o prata några minuter i lugn o ro.
I morgon ska vi på julbord med jobbet o Jenny ska tillbringa helgen hos Lizette o hennes pappa. Ovanligt att jag e så barnfri. Efter julbordet åker jag hem till Jan o sover där =)
På julbordet har Agga "tvingat" mig att ha kjol, haha.... Ok.. jag var inte så svår att tvinga... hade byxor förra året, så då kan det var ok att ha kjol i år :)
Jenny var svårsomnad i kväll oxå.. väldigt uppe i varv för att hon ska till Lizette. Gjorde presenter till henne o hade sig. Till slut fick jag lova att packa hennes sista saker o sen somnade hon sött :) Jessica e med Emily o Pontus e på väg att gå o lägga sig.

Fick just en idé.. måste ha tag på Agga =)

1 kommentar:

Vicki sa...

Antar att du är på julbordet nu. Du får berätta hur du hade det??

Gick det bra när du lämnade Jenny hos Lizette?

Nä,nu ska jag se idol!!!

Ha det bra,Vicki