24 december, 2008

Mitt i natten...

Inte det minsta trött... tänker på Tina... hur gärna jag vill åka upp där.
Tänker på jobbet o allt som händer där... blir det fler varsel o isf... hur många blir det då som får gå?
I går var jag en sväng på Clas Ohlson. Hittade då en "lampa", som Jan o jag även sett på Maxi o som vi funderat på att köpa. Men i den färgen som dom hade den i på Clas Ohlson, så var den inte alls lika snygg. Var bara i svart som den var snygg. Och var skulle jag haft den? Var en jullampa/träd.. o när jag nu tänkt efter, så hade jag ingenstans att ställa den. Så nu glädjs jag lite åt att jag inte köpte den :)
Och jag glädjs åt mina fina julgardiner som jag köpte.. passar perfekt! Och jag e jättenöjd med årets julklappsinköp... tror alla kommer bli jätteglada för det dom får. Har inte lagt ner så mycket pengar på julklappar, men har hittat sånt som jag tror passar vederbörande perfekt. Ok.. ska erkänna... Jenny får faktiskt en julklapp mer än vad som var planerat, men å andra sidan så får dom andra lite pengar då o då... det får inte Jenny.

Får se om vi kan ta o bjuda Jans mamma på middag en dag nu i jul. Fick ett recept av Tina för ett tag sedan, o det hade varit kul att testa o se om jag kan laga det. Ja mamma.. vi ska bjuda hem er en dag oxå :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Ska ni upp något till Tina eller hon kommer ner något under julen?

Är det problem på jobb?

Vicki