03 december, 2008

Fler presenter :)

När jag kom till jobb i dag, så fick jag presenter av Agga o Almedina. Hade på känn att jag skulle få två askar cigg o nåt godis, för det har dom andra fått... men lurad blev jag *s* Jag fick 4 söta glöggmuggar o en receptbok som heter Bara 100 kalorier... nog en liten pik åt min misslyckade bantning *fniss*

Nu har jag varit i Malmö, där det snöade för fullt. Jan har passat Jenny o det har gått så jättebra. Dom har varit o handlat, lagat middag, Jenny har tagit ett bad o sen somnade hon i soffan. Så för att slippa dra upp henne o ut i det kalla vädret, så körde jag hem o såg till ungarna (som städade för fullt), hämtade ombyte o så sover vi hos Jan i natt.
E inte trött riktigt än, men blir snart hoppas jag. I morse var jag trött, så Jan erbjöd sig köra o det var jag tacksam för, för när vi kom till Vellinge så snöade det för fullt.

Inga kommentarer: