16 december, 2008

Jordbävning?

Alla pratar om det.... men jag har inte märkt nåt av det. Var tydligen inne på skolan o lämnade Jenny då. Mats satt i bilen utanför o väntade på mig... o han kände hur hela bilen skakade till två ggr... men jag kände inget. Och inte Jenny heller.
Har hört att det skulle varit ett efterskalv vid 13-tiden.. men inte det har jag heller märkt. Jobbade antagligen så hårt då ;)

Jenny e nervös o orolig inför morgondagen. I flera dagar har hon klagat över huvudvärk o ont i magen. (jävla människor som tvingar henne till nåt hon inte vill!!) Så i natt har hon bett om att vi ska sova hos Jan, o det e ok med Jan. (tror han e rätt stolt över att hon så gärna vill vara hos honom :)) Ska äta middag hemma innan vi kör dit.

Nästa vecka har jag semester o sen jobbar jag 29:de o 30:de... o sen e jag ledig fram tills den 7/1. Gud, så härligt!! Hoppas min rygg får den vila den behöver, för just nu e ryggen kass.
Julklappar har jag inte handlat än, men planerat det mesta som ska handlas, så det kommer gå rätt fort.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad är det Jenny är nervös in för?

Ska Jenny vara ledig hela jullovet?

I morse kände jag av jordbävningen men jag visste inte att det varit något efter skalv kl 13. Dem sa på nyheterna att det kunde ta några dagar. Fast man kände kanske inte av det?

Skulle ni fira julafton med Jansmamma?

Var Jessika och Jenny och hälsade på Tina på höstlovet?
Skulle ni åka upp på jullovet?

Ha det bra,Vicki