21 december, 2008

Söndag

Ja, då var helgen slut. Jenny bestämde igår kväll att hon ville att Jessica skulle passa henne... så jag körde till Jan. Dom hade haft en mysig kväll... tittat på tv o pysslat.
Så när vi vaknat i förmiddags, så bestämde vi oss för att köra en sväng. Var först på Rusta o avslutade sen på Biltema. Fått handlat lite julklappar, julgransfot o lite sånt. Jan vet vad han kommer få i julklapp av mig, men Jenny vill köpa nåt själv, så allt kommer han inte veta i förväg. Bättre att ge honom nåt han önskar sig än att köpa nåt skit.

Jenny i sin fina tomteluva

Jag i Jennys tomteluva :) :) Inte ofta jag lägger in en bild på mig själv *s*
Nu har Jenny ringt till Jans mamma o diskuterat julafton. Vi ska fira där. Det var väldigt viktigt för Jenny att hon själv fick ringa.

Nu ska snart Jenny o Jessica baka pepparkakor. Jag ska passa på att försöka få upp julgardiner. Bättre sent än aldrig :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Har Jessika samma kille som innan eller detta är någon ny hon träffat?

Vi ska fira hos Jonas föräldrar på julafton.

Vicki