02 december, 2008

Hipp hipp Hurra!

För det e min dag i dag :)
Jenny o jag har sovit hos Jan i natt o vi gick o la oss hyfsat tidigt o jag somnade nog på 1 min. Vaknade i morse av att Jenny o Jan kom in o sjöng (mest Jenny) o hade en bricka med kaffe o presenter. Gick upp o satte oss i soffan o jag öppnade mina paketer. Av Jenny fick jag ett halsband med ett hjärta o ett J. Hon gjorde klart för mig att J:et står för den jag fått det av *s* Av Jan fick jag en chokladkartong.
Jan lämnade Jenny på skolan o jag somnade om.

9.30 var jag på möte o sen körde jag hem till mamma o blev bjuden på frukost.
Hem till Jan igen o satte mig en stund vid datorn. Gick o la mig o en stund senare ringde det på dörren o det var vaktmästaren.
När han o hans kollegor gått, så sov jag lite till. Sen kom Jenny o hon hade gjort en present till mig i skolan.. en jättefin ljusstake för värmeljus. Tände det o några andra ljus o satt o hade det mysigt.

Hem o lämnade grejorna o sen körde vi på Maxi. Hem o lämnade det o hämtade ungarna o sen mötte Jan oss på pizzerian, där vi åt tillsammans.
Upp till Jan o hämtade hem katterna o nu e vi hemma.

Tarzan o Tusse sover tillsammans i Jans säng.
Får inte glömma att skriva att jag fått födelsepresent av mamma i förskott härom veckan.. Soda Stream :) E jätteglad för den!

Inga kommentarer: