05 december, 2008

Migrän

Vaknade i morse med migrän o den har hållt i sig i stort sett hela dagen. Jag har jobbat ändå, men emellanåt mådde jag så dåligt att jag fick luta mig mot nån bil för att inte falla ihop. Så efter jobbet så var jag o hämtade ut lite starkare migräntabletter som jag hade på recept.

Det var bara Jan o jag i "vår" bil i morse o Jan var snäll o körde eftersom jag hade migrän. Efter jobb så stannade vi till på Ikea o köpte lite värmeljus. När sen Jan släppte av mig vid min bil, så frågade han om jag ville låna hans bil när jag skulle köra o hämta Lizette.. o ett sånt erbjudande tackade jag inte nej till :) Första gången jag körde hans bil nån längre sträcka o den e bara såååå härlig att köra. Mest inponerad e jag av mig själv, så lyckades parkera den i hans garage sen.. på första försöket. Att backa in mellan två stolpar gick som en dans, mycket tack vare "parkeringsvarnaren" i bilen. Innan har jag stört mig lite på tutandet när Jan backat, men nu inser jag vilken hjälp det e. Tjoff, tjoff, så hade jag fått bilen på plats... utan en massa krångel.
Tog en kopp kaffe sen innan jag o Lizette körde hem. Jenny var hemma hos Jessica, för hon o Jessica skulle laga middag tillsammans. Och sen hann hon somna innan jag kom hem, men jag har pussat henne lite, så hon vet att jag e hemma.

Katterna e hos Jan... han ville först låna Tarzan när jag hämtade Lizette.. o då fick han Tusse "på köpet". Sen ville han ha dem över natten.. vilket nog betyder att jag får hem dem på söndag eller måndag *s* Tror jag ska hinta honom lite om att skaffa en kattunge... går inte att dela på Tarzan o Tusse... problemet e att det knappt går att dela på Tarzan o Tikis heller.. hon hittar bara på en massa hyss när inte Tarzan e hos henne.

1 kommentar:

Vicki sa...

Jodå jag har börjat att jobba igen men känner mig inte riktigt i toppform.

Somna 23:00 igår och sov till halv tio i morse, det är inte likt mig. Är rätt trött av mig och tycker det ska bli skönt med ledighet.

Ska du vara ledig något i jul?
Vad hade Jessika och Jenny lagat för mat?

Ha det bra,Vicki