30 december, 2008

Beröm

Måste börja med att berömma mig själv... jäklar vad jag e nöjd med mitt arbete denna veckan. Fått gjort allt som skulle göras :) Alla bilar synad, lappade, scannade. Alla rapporter skickade. Fick hjälp av Jan idag + lite av Dennis.. men han bara försvann. När Jan o jag var klara, så fick vi sluta, så ca 40 min tidigare körde vi från jobb :)
Körde till Maxi o handlade lite mat tills i morgon, sen tog vi en fika hos Jan. Jenny var med Jessica o Anders i Malmö o jag var t o m hemma före dom. Då hade Pontus o jag även hunnit med ett besök på CityGross.

Jessica har köpt Lips idag (som SingStar fast till Xbos 360), så nu sjungs det för fullt här. Emily e oxå här o vi slåss nästan om vem som ska sjunga :) Jag vann över Jenny, haha.
Jag fick ett paket med posten idag... firewire-kort till min dator, så nu har jag tömt videokameran med filmerna från Smillas dop, vår semester i Smögen, bad på Badhuset o Jennys lucia. Håller nu på o bränner över det på skiva.

När Jenny vaknade tidigt i morse så hade hon nåt "skit" i munnen...spottade ut det o det visade sig vara hennes lösa tand som trillat under natten. Nu ligger den i ett glas vatten o i natt kommer tandfén :)

I morgon blir det lite fönsterputsning här.. nåt som sitter långt inne, som ni nog märkt.
Nu e det snart min tur att sjunga, så nu får jag sluta skriva här ;)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Visst är det roligt att sjunga?? Vi har sing star, tyvärr har vår ena mick pajat. Så det har inte blivit så mycket under julen. Vi fick 4nya skivor i jul.

Är det bara du och Jan som ska resa?? På sommaren kan man få fatt i billiga restresor så det behöver inte bli så dyrt.

Vi ska in i helgen och titta på en resa antingen i maj eller till sommaren men antar att det är mycket dyrare till sommaren.

Vad ska ni laga för gott i morgon?

Bor Pontus tjej i Trelleborg?

Ha det bra,Vicki

Vicki sa...

Ska Jessika och Pontus vara hemma i din lägenhet på nyår? Brukar dem "festa"?


GOTT NYTT ÅR på er om vi inte hörs mer idag!!!

Vicki