29 december, 2008

Årets sista måndag

Gick bra på jobb.. fick undan allt, trots jag var själv..men å andra sidan - det var inte sååå mycket att göra. Men e rätt stolt över mig själv, för jag fick iväg rapporterna oxå o sånt har jag inte gjort förut.
E nu helt slut... har migränkänning o tror jag ska lägga mig om ett tag. Jenny har somnat i soffan... har varit en lång, jobbig dag för henne. Hon har iaf bestämt att hon ska vara hemma i morgon o följa med Jessica o Anders till Mobilia.
I kväll var vi uppe hos Jan en sväng. Jenny var på ett jäkla humör... tjurig o gnällig. Men Jan fick ändrat på det rätt o rätt som det var så sjöng o trollade dom för mig. Hon blev den goa tös som vi e vana vid att se :)

Jag saknar mina katter, dom e hemma hos Jan fortfarande. Inte lönt att ta hem dom förrän efter nyår, eftersom vi ska fira där. Jessica, Emily o Anders ska fira här o troligtvis Pontus oxå, om han inte ska vara hos sin tjej.

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt... o mysa till det lite... fryser som tusan, så jag kommer nog bli förkyld snart. En dag kvar att jobba, sen e jag ledig en vecka :)

Inga kommentarer: