06 december, 2008

Lördag

Tagit det lugnt idag... städat lite, börjat putsa fönster o lite sånt. Sen kom Jan o hämtade mig o så körde vi till Biltema. Han fick köpt en ljusstake o så köpte vi lite annat, bl a oljefilter till min bil. Käkade lite på Burger King innan vi körde tillbaka till Trelleborg.
In på Maxi o handlade. Jan förvånade mig med att köpa ett pepparkakshus-sats :) Han har fått väldiga "pappa-tendenser", vilket jag verkligen uppskattar!!

Nu e jag hemma igen... vi kör till Jan lite senare i kväll. I morgon ska jag putsa klart fönsterna.. kanske passar jag på o putsar hos Jan oxå. Hade ev tänkt köra till Jocke o Jennifer, men vi får väl se.

1 kommentar:

Vicki sa...

Laga du midda innan du åkte till Jan i kväll?

Ska du till Bara i morgon så är det årets julmarknad. Vet inte om din brossa har något på gång där i år. Har inte träffat honom på ett tag.

ha det,Vicki