18 december, 2008

Halvtidare

I dag har jag varit en "halvtidare"... dvs, jag har bara jobbat halva dagen. Jenny har varit hemma med Jessica, för hon har sovit dåligt i natt o i morse var hon så ledsen o trött. Hon grät för fullt, men var nöjd att Jessica passade henne. När jag kört till jobbet, så kröp hon ner till Jessica i sängen o somnade där. Hon ringde mig några ggr o talade om att hon älskar mig mest i hela världen o var så kramig sen när jag kom hem.

Sen var hon iväg några timmar med Bodil o jag passade på o sov lite. Sen kom Bodil o lämnade henne hos Jan, för Jenny hade bestämt att Bodil tvunget skulle få träffa Jan. Vi satt sen o myste lite med Jenny innan vi körde o handlade, både på Valen o Maxi.
Till middag blev det lax o potatissallad.

Kvällen har varit orolig, hon har varit väldigt gnällig o bråkig, o mellan varven kramig o mysig. Nu sover hon sött i min säng o jag har lovat att jag ska videofilma henne i helgen när hon ska uppträda som Amy Diamond för Jan o mig *s* Vi ska hinna med att göra egna julkort oxå, men det bör inte bli några större probem :)

Agga fick idag mail om en endagskurs i syning... o jag hoppas att jag oxå får gå den. Och den e i Belgien :) Självklart måste man åka dit dagen innan.. o hem dagen efter, eller hur? :) Jan hade fått ta hand om Jenny + se till de andra vildarna... vilket hade varit nyttigt för alla :) Och jag kunde slappnat av lite + övat upp min engelska :)

I morgon ska vi gå o äta julbuffé med jobbet... Jenny blev lite sur, för hon vill oxå äta det.. men jag har lovat henne att vi ska äta lite julmat på måndag. Hon tjatar om att hon vill ha sill... det e en av de bästa saker hon vet.

2 kommentarer:

Mindi sa...

Hej hopp!

Har du fått mitt mail angående RENATE? :)
Du kan väl höra av dig!

Kramis
M I N D I

Vicki sa...

Har Jenny också hatt avslutning idag? Börjar jullovet för er nu?

Blev det någon resa till Belgen? Skönt i så fall!!

Ha det bra,Vicki