09 december, 2008

Hemma

Sov hyfsat länge idag... alla sjukanmälan gjordes redan igår kväll, så jag behövde inte upp för den sakens skull.
Efter frukost så fortsatte vi bara o tog det lugnt... vilade en stund sen på eftermiddan innan vi körde o handlade.
Inte fått varken bakat eller putsat fönster.. varken lust eller intresse har funnits.
Febern e i alla fall borta, men Jenny ska vara hemma i morgon oxå... så hon e riktigt kry till luciafesten.

Beroende på hur Jenny mår i morgon o lite annat.. så kör vi ev till Vellingeblomman med Agga. Bestämmer det under förmiddagen.. blir inte alls förvånad om Agga ringer o väcker mig tidigt *s*

Nu ska jag snart krypa ner i sängen till Jenny. Hon e fortfarande vaken.. men gör inget eftersom hon kan sova lite längre i morgon. Hon ligger i sängen o väntar på mig.. trodde att hon skulle somna av sig själv, men icke...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :-). Länge sen sist! Ser att ni är krassliga... Hoppas ni kryar på er snart igen!

Sofia ja, hon är dålig igen & även den här gången är det en allvarlig diagnos hon har fått... Sofi har fåt diabetes typ 1 så vi är inlagda på sjukhus. Har varit här sedan den 29/11 då vi blev tvungna att åka in akut med ambulans. Förhoppningsvis får vi komma hem lagom till jul :-).

Kram kram

Vicki sa...

Hur är det med er? Jenny frisk igen? När ska dem ha Lucia?

Du har fått en utmärkelse i min blogg.

Vicki