01 oktober, 2007

Ont...

Att man kan ha så sa*ans ont... Inte sovit inatt, men sovit ett tag nu o känner mig helt mörbultad. Ska inte till kiropraktikern förrän på tisdag.
Fått en säng till Jenny som hon ska ha hos Jan... en sån där resesäng. Perfekt!! Jan ska hämta den i veckan. Innan hade hon en luftmadrass på golvet, tills katterna punkterade den o sen fick vi ligga tre i sängen.

Överväger allvarligt att byta blogg. Jennys pappa läser här o använder sen det mot henne när dom träffas. Hon var ledsen igår kväll... hennes pappa hade sagt åt henne att hon inte får skriva "kärleksbrev" till Jan.. han hade t o m kopierat de foton jag lagt här o visat henne att han hade.
Och han sa till henne att han var arg för att jag tagit henne till frisören o fått henne klippt innan hon skulle fotograferas. För det e bara hans flickvän som får göra det. Snacka om att försöka ha kontroll över sitt barn!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju totalt sågad i huvudet,, ditt ex.
Fy fan för att hålla på så med sin dotter... för att komma åt dig... *sjukt*... // Annelie

Anonym sa...

Det har hänt mycket hos dig sedan jag sist skrev. Så det blir nog lite komentarer från alla dina inlägg.

Tjejkvällen på valen får vem som helst gå in där? Trodde det var någon åldersgräns men sedan såg jag att du hatt Jenny med dig.

Ditt ex alltså får han lov och träffa Jenny när han håller på så? Kan du inte få egen vårdnad om henne? För han verkar inte vara så vidare klok.

Varför läser han din blogg? Det kan ju inte vara så mycket att läsa för honom. För där står ju inte mycket positivt om honom. Byta blogg då vet han inte din adress.

Är du sjukskriven nästa vecka med?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Är han snäll mot Jenny när hon ska åka dit? Så hon inte mår dåligt och inte vill åka till honom.

Vicki

Anonym sa...

Jag råkar känna Jennys pappa och har av en slump halkat in på din blogg. Om man bloggar får man ju vara beredd på att "vemsomhelst" läser det man skriver...liksom det som är hela poängen med bloggandet ju! Jag ahr väldigt svårt att tro att han varit så stygg mot dig...Per är en av de snällaste män jag vet! Glöm inte att det i konflikter sällan är EN persons fel att de uppstår!