04 oktober, 2007

Kanelbullens dag

Vaknade i morse o hade så ont i ryggen att jag knappt kunde ta mig ur sängen :( När jag lämnat Jenny, så körde jag hem o la mig igen. Sov nån timme, tills Jan ringde o väckte mig. Lite bättre i ryggen o har småplockat lite här. Jaja.. straffet kommer väl i morgon :(

I kväll bjuder Jan på kaffe o kanelbulle... synd att Jenny inte gillar kanelbullar :( Men det betyder att jag får två *s*
Sen ska Jenny simma i kväll... det var det första hon sa när hon vaknade i morse.

Jenny ligger nu i sin säng o tittar på Mora Träsk på DVD. Det e hennes favoritfilm just nu :) Ingen risk att hon somnar, hon sjunger för fullt *ler* Sen har hon lovat att hon ska plocka upp allt lego hon hällt ut på golvet, så att jag kan dammsuga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni också firat kanelbullensdag?

Det har vi med gjort fast jag fuska. Jag orka inte baka kanelbullar när jag kom hem så vi gick till kondis och köpte. Fast det var gott det med :-)

Ha det bra,Vicki