30 september, 2007

Helgen

Helgen har varit underbar :-) Lugn o slappig kväll i fredags, gick faktiskt o la oss innan midnatt.
I går körde vi till tatueringsmässan i Malmö. Intressant att se alla dess konstnärer från Sverige, Norge, Danmark, USA, mm. Vi tatuerade oss inte, utan gick bara runt o tittade... Hittade nån som vi tyckte var extra duktig o tog deras visitkort. Jag önskar mig en tatuering i födelsepresent :) Enda vi köpte var några piercingar... Barbella var där o hade lite till rea, så totalt spenderade vi 50 kr där *s*
Efteråt körde vi till Toftanäs. Jan skulle in på Järnia o köpa en brandsläckare. I kassan där stod Lizettes kusin Anna, så vi pratade lite med henne. Efteråt körde vi till Svågertorp och käkade på Burger King.
Hemma hos Jan sen, så gjorde vi inget alls.. tittade lite på tv och jag pysslade några timmar.
I dag har vi varit o handlat.. Jan köpte en större kattlåda och en lektunnel till katterna. Sen hjälptes vi åt o städade... o nu säger min rygg STOPP! Och jag har inte ens överansträngt mig, utan bara lite lätt dammsugning. Jag har inte ens böjd mig eller lyft nåt tungt.

E nu hemma o ska fixa middag till mig o Pontus. Frågade Jenny när hon kom hem om hon hade ätit o hon svarade att hon bara ätit glass, så hon får oxå ha nån middag.
Kisarna e kvar hos Jan... tror jag ska hämta dom på tisdag... Eller onsdag om Jenny o jag sover hos Jan på natten.
Jessica är i Hästveda.. kommer hem i morgon. Hon ringde innan o var så glad.. Emil hade köpt PS2 till henne.. ett rosa sådant *s* Hon fick ett spel oxå + att han köpt Singstar härom dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud så söta de är dessa kisserna.. :o))

En av våra katter.. ( Sylvester ) älskar lektunneln... Trisse däremot går aldrig in i den.
En kanonleksak till katterna.

Usch,, snacka om att ha beslutångest när det gäller vår eventuella flytt.. *suck*
Jag både vill och inte vill.. hur gör man då..??!! *s*

Ha en bra vecka.. // Annelie