11 oktober, 2007

Simningen...

gick jättebra. Hon t o m simmade några simtag utan "raketerna". I dag hade dom höjt botten lite (den e höj- och sänkbar), så i dag bottnade hon. Men hon gillar när hon inte bottnar, för då måste hon trampa vatten för att hålla sig uppe *s* Dom är 5 tränare i vattnet, på 8 barn o det tycker jag e jättebra.
När vi kom hem så kom Mia o vi tog en liten fika. Hon skulle kolla på Tippex. Ja, på dom andre oxå.. Tikis har hon bara sett när hon var liten o Tusse såg hon bara som hastigast en gång när han satt i buren i bilen.
Jenny fick visat sina färdigheter när det gäller att läsa o skriva.. hon älskar speciellt att läsa. Tror jag ska köpa en bok med stor text när hon fyller år.

I morgon ska jag med Jessica till Kim o visa upp tatueringen. Ska då passa på o fråga vad han tar för att göra de som jag hittat o vill ha. Inte för att jag har några planer på att tatuera mig nu, men man kanske kan önska sig en i födelsepresent... som alternativ till en bärbar dator Laugh

Jenny var så duktig i kväll innan vi körde till Trelleborg. Hon städade o gjorde så fint i hallen, ställde alla skor på plats o sånt. Visserligen tog hon allt annat o la i en stor hög i ena hörnan, men tanken var ju god Good Job




1 kommentar:

Anonym sa...

Det är mamma och jag som ska åka från bår familj. Jonas ska vara hemma med barnen, han ska jobba som vanligt.

Ha det bra,Vicki