25 oktober, 2007

Torsdag..

o jag e ledig i dag... ska snart köra med Tusse till veterinären. Sen ska jag med Jessica till vårdcentralen, för ny provtagning... hennes prover visade sig inte vara bra... blodsockret låg över gränsen för vad som är normalt.

Jag pratade med min läkare igår o fick en ny medicin mot depressionen. Körde till Apoteket i Trelleborg när jag hämtat Jenny. Passade på att köpa vantar till de stora barnen, körde till Willy´s o köpte fläskfilé och sen upp till Jan o la fläskfilén i hans frys *s* Det e där som det kommer att ätas, då mina barn inte e så glada för fläskfilé.
Tog en fika hos Jan o Jenny åt lite kyckling o tsatsikisås, en körde vi hem.
När jag sen nattade henne, så somnade jag... o sov till 7.50 i dag *s* Måste va utvilad nu *s*
----------------------------
Så... då e Tusse hemma igen... stympad *s* Han ligger o sover... bakbenen bär inte honom riktigt *s* Tikis fräser åt honom o Tippex vill bara leka :)
Testade Jessicas blodsocker hemma själv i förmiddags o då låg det på 6,5 innan hon ätit o 10,5 nån timme senare, när hon ätit. Får se vad provsvaren säger... ska ringa o kolla i början på nästa vecka.
Jenny klagar på att det gör ont när hon kissar, så vi ska köra till jourläkarcentralen lite senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått med Jessika på VC? Håller hon på att få diabetes eller bara ätit för mycket socker?

Ska snart ge mig iväg till tåget.

Ha det bra,Vicki