03 oktober, 2007

Hahaha...

Såg att "nån" kommenterat ett tidigare inlägg... o var vänlig nog o talade om för er alla att han heter Per... det har inte jag nämt!

Ingen som känner mitt X halkar in här av "misstag"! Antigen har han skrivit det själv.. eller så e det nån av hans sändebud... flickvännen Ingela (fast det var LÄNGESEN hon var flicka:)) eller så "kompisen" Christer... Vilket som, så e personen såpass feg att h*n inte vågar skriva under med sitt namn... det säger väl det mesta om den personen?!

Personen påstår att mitt X e en av de snällaste personer h*n känner... Då känner h*n inte många. Eller så e det så att h*n tycker att det e snällt att tafsa på sin frus dotter... och att slå sin fru? Eller att använda sig av andras personnummer o regga sig på t ex Lunarstorm? Eller ladda hem olagliga bilder? I så fall så har du inte speciellt höga krav. Eller e det så att han inte berättat allt om sitt tidigare liv? Ring mig... så berättar jag mer än gärna hur stygg han har varit... du kan få se papperna från Polisen o Socialförvaltningen, sen kan vi se om du fortfarande tycker att han e snäll...

Det e en sak att skriva så andra kan läsa... men när det går så långt att han kopierar de bilder jag lagt ut o sen vänder det mot Jenny så hon är ledsen när hon varit hos honom... Vad har han för rätt att göra henne illa för sitt höga nöjes skull? Eller e det för han e svartsjuk på Jan? För att jag inte gick tillbaka till Per när han fick veta att jag träffat Jan... Han t o m hotade med att kasta sig framför tåget. Vad hindrade honom? Han fortsatte ju att tjata på mig om att gå tillbaka flera månader efter att han skaffat ny flickvän.
Men.. om han så var den siste mannen på jorden... då hade jag hellre haft sex med mig själv.. då hade det iaf varit med nån jag älskar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooopss.. mycké som kom fram nu.
Men kanske lika bra att visa vilket "psyko" denna Per är... *hahahaha*

Ha dé gött vännen.. // Annelie