21 oktober, 2007

Hemma...

Kalaset gick bra igår... åt smörgåstårta som mamma gjort o sen blev det kaffe med kakor o glasstårta. Barnen lekte lite. När klockan var 19 så kom Lizettes pappa o hämtade henne o en stund senare så körde vi oxå hem. Eller snarare.... Jenny o jag blev avsläppta i Trelleborg o så körde Emil, Jessica o Pontus hem.
Jan var inte med... han hade tvättstugan o så mkt tvätt. Hade han ändrat tiden, så hade han fått vänta 4 veckor till innan han kunnat tvätta. Det var det inte värt... han känner knappt Jimmy, bara träffat honom 2-3 ggr.

I dag har vi varit hos hans mamma på middag *mums* Kassler, sparris, örtsås och ris :) Det enda Jenny ville ha var egentligen vitlösdressing... hon jublade när hon såg det *s* Men, hon åt duktigt iaf :)
Sen körde vi o handlade och sen körde Jan oss o katterna hem.
Nu ska jag ta hand om disken innan jag gör middag *suck* Bilen ska lastas med sopor, som jag ska slänga på hemvägen i morgon.
Jessica ska ringa Uffe i morgon ang jobb på lovet.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Bor Jimmy själv? Vart bor han någonstans?

Så trevligt ni verkar ha hatt det på kalaset!!! Smörgåstårta det är gott det med om det är utan skaldjur.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Vaa..??!!

Äré så jättesvårt att få tvättid där han bor..??
Jisses.. då skulle jag bli tokig.

Vi har jättelätt att få tvättid här.. vi tvättar alltid samma tid och dag.. funkar kanon.
Iofs tror jag det är många som har egna maskiner.. eftersom vi har såppas stora badrum och det är förberett för egen maskin.

Mysigt att det händer något roligt en helg oxå.. som typ kalaset.

Ha en bra arbetsvecka.. // Annelie