29 oktober, 2007

Hipp hipp hurra!!

Då har min lilla 4-åring blivit en stor 5-åring *ler stolt* Började morgonen med att sjunga o ge paketer. I väg till dagmamman, där som senare bakade tårta o hade kalas. När jag hämtade henne så hade hon fått en hel kass full med presenter, som hon packade upp när vi kom hem o har spritt i hela soffan *s*
Hon ville ha McDonalds till middag o så fick det bli. Efter det körde vi till mormor o hämtade paketer o avslutade hos Jan med kaffe o tårta :) Hann bara hem, så somnade hon sött i soffan. Ska lotsa in henne i sängen om en stund.

Roligare dagar på jobbet har jag haft.. Det regnade o regnade... o regnade lite till *suck* Och det regnar faktiskt fortfarande.
Har köpt en motionscykel i dag... fick ett BRA pris av Lasse... en symbolisk summa. Jan ska hämta den senare i veckan, får inte in den i min bil.. speciellt inte eftersom bagageluckan inte går att öppna :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jisses vad åren går med dessa barnen... ser bara på min grabb,, hela 14 år.. *hugaligen*
Han växer verkligen ifrån mig.. *snyft*

Ha en bra fortsättning på veckan... // Annelie