08 oktober, 2007

Ny vecka..

o den började med huvudvärk. Och den vägrar släppa, så nu ska jag gå in o lägga mig o vila en timme eller två.
Varit o uträttat en del ärenden i Trelleborg. Fick reda på av kiropraktikerna att jag e bra i ryggen nu o att risken e minimal att det återkommer på ett tag igen. Fick en ny tid 0m några veckor. Så nu håller jag tummarna för att han har rätt... bättre e jag iaf, det e ju en sak som stämmer. Och jag vill inget hellre än börja jobba igen... men inte om jag ska få så ont i ryggen som jag fick sist.

Ingen som hört av sig ang Tippex än...
--------------------------------
Lugn kväll... blev korv o pommes till middag. Tittat lite på DVD... Tack gode Gud. Pratat med Jan. Kollat igenom FASS efter nån annan medicin... fixar inte biverkningarna med dom jag hade. Och hittade en hel del som jag ska ringa läkaren om.
Fått dammsugit lite, spelat Betapet och tagit hand om lite tvätt.
Ska snart dra mig mot sängen...

Inga kommentarer: