26 oktober, 2007

Fredag

o det har varit en seg dag på jobbet.
Var ju först o lämnade Pontus vid Svävarterminalen.. sen direkt till jobbet, blev en kvart sen, men det var väntat.
På hemvägen körde till Micro o köpte ett nytt låsbart tanklock, sen gick jag en sväng på Jägesro Center, men hittade inget kul.
Fick en massa äpplen o blommor av Jennys dagmamma... så får göra äppelpaj en dag.
När jag kom hem så hade Jennys dagisfotonkommit... så bra hon blev på dom.
Nu har Jenny åkt till sin pappa. Visade korten för honom, men han hade inget större intresse... bara kastade en snabb blick o mumlade nåt ohörbart. Han frågade inte ens om han kunde få ett. Behöver jag då vara snäll o dela med mig till honom? Då kan han väl åka o ta foton på henne nånstans själv?
Han bemödar sig inte ens att säga hej till mig när han hämtar Jenny... Hur mycket jag än hatar honom (o det e inte lite det!), så skulle jag aldrig visa det inför Jenny! Det e hennes pappa o hon får bilda sig en egen uppfattning om honom. Men jag märker hur hon förändras :( Inte samma glada o goa unge som hon var förut :(
Nu ska jag strax köra till Jan... bara packa ner lite grejor o lasta in katterna :)

Trevlig helg!

1 kommentar:

Vicki sa...

Hur länge skulle Pontus vara borta? Är det inte konstigt att skicka iväg honom till någon du inte känner?

Hur har det gått med Jessikas socker? 10,5 är ju rätt högt efter någon timme.

Vilken datum ska Tina ha?

Ha det bra,Vicki