22 oktober, 2007

Måndag...

och rygger börjar säga i från igen. Beror säkert på att jag utfört de vanliga arbetsuppgifterna, som jag slapp göra förra veckan. Men hon jag jobbade med hade SÅÅÅÅ ont i ryggen... Hon måste äta Panodil hela dagarna för att inte ha ont. Lyckliga hon! Det finns inga tabletter som hjälper mot min värk :( Ändå var det jag som fick klättra för att kolla efter skador på taken, krypa ner på knä för att kolla skador under bilarna. Och denna människa måste jag jobba med i morgon :( På onsdag måste jag bli befriad, då e vi full styrka igen o då får jag förhoppningsvis jobba med Agga eller Almedina i stället.

Varit i väg o fikat lite i kväll och snackat lite skit :) Nu håller jag på o tvättar upp Jennys halloween-dräkt... hon ska på halloween-party i morgon med dagmamman.

Pontus ska åka till Dalarna på lovet. Ska ringa o kolla upp hur det funkar med bussar, för det e det billigaste alternativet. Han springer nu som en osalig ande upp o ner i trappan *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska Pontus hitta på i Dalarna? Är det där Tina bor? Hur har hon det med familjen?

Ha det bra,Vicki