30 oktober, 2007

Tisdag

och det har varit hyfsat lugnt på jobbet... Ingen stress, men vecka e inte slut än...
I morgon kväll ska vi gå o se MIF vinna över Huddinge :o) Ska bli kul... var längesen vi var o tittade sist. Jessica ville inte följa med, men Jenny har tjatat i månader, så hon blev jätteglad :)
Vet ännu inte när Pontus kommer hem. Han har jättekul i Avesta.

Tack Nancy, för hjälp med bloggen :) Att det kunde vara så lätt *s*
------------------------

Upptäckte just nu att den vite katten på bilden här uppe, ser precis ut som Tippex o den andre som Tusse när han var liten :)

Bara för det måste jag sätta in en bild på Tippex, tagen i helgen hos Jan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte fått upp dina inlägg innan förrän nu. Så när jag var inne inne skrev jag till dig under fredagen den 26/10. För det var det sista jag hade så du kan väl kika in där.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Åååå,, vad sött denna lille Tippex är..

Kan du byta bakis själv nu..??

I sådana fall kan du väöl komma till mig nån dag o visa mig...??!!
För det är svårt att fatta via mail o msn-en,, även om Nancy är suverän på att förklara.

Vill du hjälpa mig..??

Om du har TID nån gång..??!! *skrattar*.. // Annelie

Anonym sa...

VAAA!!!??
Har du tid en helg.. är inte Jan hemma då eller..?? *L*

Ja på söndag passar det nog,, kan jag tänka mig nu i alla fall.
Du kan väl slå mig en signal.. men jag har ju som du vet ingen mobil.

Lördag ska vi åka med Andreas in till tåget.. när han ska åka hem. *snyft*

Kram Annelie..