15 oktober, 2007

Historisk dag...

Sverige har gått över från analog tv-sändning till digital... men vad hjälper det mig? Kan bara se Tv7 Aftonbladet, DR1, DR2 och Lokal Skåne :( Trots jag har box! Varför? Jo... för antennen måste riktas om o det e hyresvärldens skyldighet att fixa det. Både jag o en granne har försökt få tag på honom, men inte lyckats. Ska kontakta hyresgästföreningen i morgon.



Jobbat idag o nu känns det som om ryggen ska gå av på mitten :( Sa att kommer jag inte ur sängen i morgon bitti så kommer jag inte till jobbet. Men... vi har så satans mycket att göra. Hade inbrott där i helgen o dagen har vi ägnat åt att räkna bilar. Saknar runt 400 st... men en del av dem "hänger" i luften.. dvs är under transport på nån lastbil men finns fortfarande kvar i vårt datasystem. En vet vi är stulen.. en Chrysler Grand Cherokee Hemi. Antagligen är nån liten bil oxå stulen, då bilspåren tyder på det.

Så.. vi har inte hunnit med vårt ordinarie jobb i dag och det måste vara klart i morgon... ca 1100 bilar.



Tippex mår ännu bättre idag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va härligt o se att den lille t.o.m leker..
Glá för både din och katten´s skull..

Han är såååå söt.. *L*

Japp,, jag ska hälsa Göran. Han är glá.. han ska börja på sitt nya jobb redan nu på måndag.. *snabba ryck*

Jag jobbar tisdagar - fredagar mellan klockan 9.00-12.00.

Sköt om dig.. tänk på din rygg.

Kram Annelie..