02 oktober, 2007

Tisdag...

En lång natt... som du vet, Annelie *s* Hur dags loggade du in på MSN i natt? Tog minst en timme för mig att somna efter jag lagt mig sen.. :( Skickade ett sms till Jan lagom till han skulle upp i morse..
Sitter nu med huvudvärk... o mår allmänt dåligt. Jan får pigga upp mig i kväll :)
Alla ungarna här e förkylda, Jessica e hemma... hon e så hes så man knappt hör vad hon säger.
------------------------
Ja, då e kisarna hemma igen *saknat* Jenny o jag körde till Jan innan ikväll... o tillsammans körde vi till mamma o hämtade sängen o lite annat smått o gott. Sen var o handlade o avslutade uppe hos Jan. Jenny tog ett bad medan vi drack kaffe o kollade nåt program om bråkande grannar (Grannsämjan?).
Nu har jag hållt på letat fram och skrivit ut en del papper som jag ska ha med mig när jag ska på möte i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du,, vete tusan vad klockan kunde ha varit.. runt 02.00 till 02.30 nåt kanske...

Jag vet i alla fall att jag la mig igen när Göran´s klockan ringde klockan 4.50.
Sov sedan till 7.40.. *gäsp*

Men nu har jag sovit i ett par timmar.. *gött*


Bryter migränen ut som ett brev på posten när du inte sover som du ska..??
Mmm.. mååånga som är sjuka. *hoppas innerligt man klarar sig*

Ha dé bäst.. // Kram Annelie