05 oktober, 2007

Nåt...

måste man ju kalla honom, så vi kallar honom för Tippex *s* Nu hör han visserligen inte när vi kallar, men ändå Roll
Natten har varit lugn... Tikis och Tusse har legat i mitt sovrum, Tippex har legat i soffan. Tror han känner sig trygg när han kan ha lite översikt.

Ryggen säger verkligen i från idag :( Men jag kan ju inte bara sitta still... jag måste göra nåt.
Nu ska jag iaf göra frukost till Emil o mig. Han sitter o spelar Vidiots , ledig från skolan idag.

Förresten... det får jag ju inte glömma... Jessica fyller ju 18 år idag Happy Birthday Tänk så fort tiden går. Present har hon fått lite i förväg, då hon fick min andre mobil... Nåt mer ska hon självklart få, men hon vet inte riktigt vad hon önskar sig mer än Singstar... o det får hon inte.

Satt o kollade Netonnet´s annons i tidningen idag... Åh, vad jag önskar mig en bärbar dator. Som bara hade varit min... som jag sluppit dela med nån annan!!! Jag har ju aldrig nåt som är bara MITT!! Även om jag t ex fick en digitalkamera av mamma i våras, så använder ju alla den. Men men... även om jag inte kommer skaffa en bärbar, så får man ju önska *s*



1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm.. svårt att ge dessa ungdomar nåt när de kommer upp i den åldern.
Gratulerar även Jan henne..??

Gratta henne från mig..

Ha en bra helg.. // Annelie