10 oktober, 2007

Stackars...

lilla kise... Tippex. Han mår nog inte så fint... Ingen fart alls i honom i dag... sover mest, vill inte äta, bara dricka. Ska ringa vet i morgon o höra vad dom säger. Men han spinner för fullt när han blir klappad o han tyr sig till Tusse. Dom ligger gärna o sover ihopa.

Jenny o jag har varit hos Jan o ätit middag i kväll. Jag fick hjälpa henne innan o skriva ett sms o tala om för Jan att hon ville komma till honom o äta spagetti o bacon. Men när vi kom dit o han skulle göra det, så ändrade hon sig. Hon fick syn på hans jobbemat... hemmagjord pytt-i-panna o ville ha det i stället *s* Sen badade hon o spelade data, medans vi tittade på Grannsämjan. Väl hemma somnade hon sött.
Och det ska jag snart oxå göra... för första gången på några nätter, så börjar jag bli lite trött :) Bäst att passa på då :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackars lille kisse.. :o(

Tur du ringer veterinären senare idag.. ifall det är nåt fel på han.

Hihi,, de är allt för goa dessa små barn.
Härligt när de är såå glada i den respektive man har.

Samma som här,, det har aldrig någonsin vart några problem mellan Andreas & Göran.. å det känns gött.

Vad härligt att du kan sova.. trodde nästan du skulle vara online på msn-en nu när jag kom in.. :o))
Jag somnade vid 21.30-tiden,, men vaknade nu klockan 03.45 å var hur PIGG som helst.
Gick upp på toa.. å sen vet jag det inte är nån idé att lägga sig.. för då får jag bara ligga o vrida o vända mig.. *suck*

Brukar läsa tidningen å sen sätta mig här.. men tidningen kom först nu... :o(( ( 04.15 )

Ha en bra dá.. när du väl vaknar.. *L*

Kram Annelie..