24 oktober, 2007

Mitt i natten...

o jag har redan sovit nån timme. Vaknade o gick på toa.. o skulle släcka ner, men fastnade här *s* Alldeles för pigg e jag, men måste snart i säng igen.
Ryggen har värkt nästan hela dagen... var hos kiropraktikern e eftermiddags, som konstaterade att jag e plattfot på vänster fot *hmm* Att det ska ha en betydande del i min ryggvärk.

När jag kommit hem så körde jag, Jenny o Jessica till Rusta. Fick köpt en transportbur till och ett halsband till Tequila. Åt på Sibylla/Burger King o sen körde vi till Maxi i Trelleborg. Där handlade vi lite mössor o vantar, Jenny fick ett par byxor o en tjock tröja oxå.
När vi kom hem lekte Jenny lite, sen var det dags att sova... o då somnade jag oxå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska Tina ha ett barn till? Är det med Micke? Hur gamla har dem andra barnen hunnit bli? Då kommer hon inte ner till jul ska ni upp?

Så han ska iväg och träffa en tjej. Ska han vara där hela veckan? Vågat att åka i väg så när dem aldrig träffats förrut.

Ska du vara ledig något på höstlovet med barnen?

Ha det bra,Vicki