07 oktober, 2007

Söndag...

Tog med den lille kisen till Jan igår... Den sov mest, men sen fick vi lite fart på den o den t o m lekte med Tusse :)
I dag har vi inte gjort så mkt... varit o handlat.. tagit det lugnt. Nu e alla kisarna hemma igen o ligger o sover nånstans.
Jag ska ta o diska lite, så jag kan börja på middan sen.
Ev ska Jenny vara hemma imorgon. Har så dumma tider att passa i Trelleborg, så jag kan inte hämta henne i tid hos dagmamman, så då kan hon likaväl följa med mig.

Haft en jättemysig helg hos Jan o längtar redan tillbaka *ler* Minns inte när jag sov så här gott som jag gjort *mysigt att ligga arm*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är dålig stil att man inte kan få köpa utställnings-exemplaret när de inte vet om de får in nån mer.
Men å andra sidan så har de ju såna klätterställningar lite varstans numera.. *bra, för då kan man komma över en till ett bra pris* för de är ju INTE billiga. Vi gav 1000.- för den vi har till våra katter.
Å den lilla gav vi 129:- för på Lidl.


Ingen som hört av sig angående Tipex..??
Kommer ni att behålla honom ifall ingen hör av sig..??

Ha en bra kommande vecka..// Annelie

Anonym sa...

Hur ska du göra med katterna, ska du behålla alla 3?

Fungerar dem bra ihop?

Är du sjukskriven denna veckan med som kommer?

Ha det bra,Vicki