01 september, 2009

Vab...

Jan har vabbat idag *tack, älskling* Lämnade Jenny där i morse och efter en liten stunds tv-tittade, så gick hon o la sig o sov i 2 ½ timme. Huvudvärken har nästan släppt helt, men magen gör ont fortfarande. Hon vill till skolan i morgon ändå, det e snart dax för fotografering.

I kväll fick jag en tatuering, skönt när man slipper betala :) Mina barn fick rita varsin liten gubbe, som nu sitter på mitt vänstra ben. Kunde inte låta bli att ta med texten Jenny skrivit.
Väldigt nöjd med den och stolt över att ha mina barns konstverk på mitt ben. För andra ser det kanske inte ut som nåt, men för mig betyder den väldigt mycket! Tack Tina, för jag fick härmas lite :)

Nu e det dax att sova... om jag nu kan. Tatueringen är på min "sovsida" så de närmsta nätterna blir kanske lite jobbiga.

Inga kommentarer: