07 september, 2009

Fotboll

I kväll när vi var o handlade, så fanns där två spelare från U21, som man fick möte i bordsfotboll. Jenny övertalade Jan till att dom skulle spela :) Tyvärr förlorade Jenny och hennes lagkamrat, och som tröst fick hon 3 gottepåsar (hon tyckte att Jessica o Pontus oxå skulle ha varsin), ett signerat autografkort över hela laget, en pins att sätta på tröjan samt 3 fribiljetter till onsdagens match på Vångavallen.

Fick reklam från Jysk idag o där hittade jag precis det jag skulle behöva när vi flyttat.... en kombisäng till Jenny o mig :) Tänk så skönt att kunnat göra sig av med min gamle säng... att ha en mindre säng, så vi får lite bättre "luft" i vårt "sovrum". Och den e delbar, så att den dag Jenny får eget rum, så kan vi fortfarande använda sängarna. Nu ska jag bara trolla fram 1800 kr + det madrasserna kostar *suck* Lär förbli en dröm :(
I morgon har jag tagit ledig, för Jenny ska ju till läkaren, men vi ska gå ner på skolan på morgonen och vara med när klassen samlas och få ta del av den info som lärarna ska ge. Så får vi även reda på var klassrummet och fritids e, så vi vet vart vi ska på onsdag morgon.
Nej, nu ska vi faktiskt snart gå o lägga oss.. bara lite disk kvar att få undan.

Inga kommentarer: