26 september, 2009

Fredag

I förmiddags började Jenny friskna till. Hon sa det till mig när jag ringde henne o det hördes på henne oxå.
Hon har byggt koja i sovrummet idag o det gillade Tikis.. hon har legat där inne o sovit mest hela dagen.

Mitt X e på gång igen.... skriver en massa korkade saker på sin msn.... men man ska inte kasta sten när man sitter i glashus. Han e sur för att jag har pausat hans umgänge med Jenny, men min skyldighet e att se till att hon mår bra o inte utsätts för fara. Och när hon själv ber om att inte behöva träffa honom för att hon e rädd att han ska slå henne igen. När jag frågar henne om hon vill åka till honom, o hon börjar gråta o säga att hon får ont i magen bara hon tänker på det... då e det ju nåt som inte stämmer.

I dag har en ny butik öppnat här.. Grossistlager heter det. Körde dit o hittade några fina lampor.
Sen har jag varit inne en sväng i min blivande lägenhet :) Ska bli skönt att få flytta in om ett tag :)

Nu ska jag krypa ner under täcket :)

1 kommentar:

Annelie sa...

Hmm.. Grossistlager..??!!
Vart ligger denna butik..??
Måste jag ju spana in.. *s*