05 september, 2009

Lördag

Jag somnade som en stock igår kväll, i soffan.. Jan i den andre soffan. Vaknade till vid 6 och flyttade mig in till Jenny i sängen. Jenny vaknade vid 8 och gick in o väckte Jan, som fixade kaffe o väckte mig.
Efter frukost o sånt, så kollade vi till vid skolan, där det hölls på att sätta upp staket, sen körde vi till Burlövs Center o hämtade en lånemobil till mig, så Jan kan få sin.

Kl. 13 hade fastighetsförvaltaren gårdsträff här hemma. Dom bjöd på grillad korv o läsk... barnen fick varsin gottepåse. Jag förhörde mig om extra förråd, och det ska inte vara nåt problem.. får besked i veckan. Bra, då kan jag montera ner Jennys säng o skrivbord o sätta in där. Och det jag packar ner kan jag oxå sätta in där.

Önskar mig en ny hörnsoffa/soffgrupp. Soffgrupp vore nästan bäst. Bokhylla ska jag ju få av Jan sen när han köpt ny :) TV till Jessica har vi fått av Ola... ska väl hämta den i morgon. Eller kan kanske vänta nån dag tills vi isf får det nya förrådet.

På måndag ska Jenny vara hemma hos Jessica, om inte skolan ringer och informerar om vad som händer nu när det brunnit på skolan. Tisdag ska jag vara hemma med henne, hon ska till läkaren då. Onsdag så hoppas jag att det är löst med skolan.

Inga kommentarer: