20 september, 2009

Söndag

I dag har Jenny varit ute o lekt med Amanda o Gabriel, tills vi skulle till Jans mamma på middag. Och tänka sig... hon bjöd på det som jag längtat efter - hennes köttgryta :) Mums!! Jenny älskar den oxå, åt två stora portioner, vilket inte hör till vanligheten. Sen så sålde Jenny lite jultidningar till Jans mamma innan vi åkte hem.

Jenny stack ut till kompisarna igen o vi körde o tvättade Jans bil o handlade. Sen packade jag ihop mina grejor o vi körde hem.

I går kväll var solnedgången så fin, så jag var tvungen att ta nåt foto.. solnedgång e ju inget jag ser från mina fönster :(

Tikis var med ute. Hon e duktig... inte en enda gång att hon ens försökt hoppa upp på räcket, utan hon håller sig alltid på golvet.. annat än vad man kan säga om både Tusse o Tarzan...
Nu ska jag städa lite, laga jobbemat o så försöka komma i säng i hyfsad tid. Almedina e fortfarande sjuk, så jag blir ensam på jobb i morgon. Men gör inget, vi lär inte ha så mycket att göra de närmsta dagarna.. kommer nog ingen båt förrän tidigast onsdag.

1 kommentar:

Annelie sa...

Mmmm.. vi verkligen ÄLSKAR vår stuga.
Mycké jobb, men det är roligt.
Men igår var jag där själv i ca 3 timmar, Göran hade vart och jobbat i ca 3-4 timmar innan, när han kom hem så åkte jag iväg i 3 timmar,, så fick han bara slappa och ha dé gött.
Vi ska ju halvera landet till nästa år, så det hålls på att dras upp allt som ska bort.. så som sagt var,, jobb finns det.

Ha dé bäst.. // Annelie